вівторок, 28 жовтня 2014 р.

Сергій Жадан - Я би ніколи не говорив цих слів


Я би ніколи не говорив цих слів, якби не ймовірність
того, що для тебе щось важать ніжність і вірність,
що в твоєму житті є місце не лише для печалі,
що там також є рішучість і є постійність,

що ти не за́вжди рушиш усі мости за собою,
не за́вжди керуєшся відчайдушністю і злобою,
й хоча би іноді, відповідаючи на питання,
не плутаєш біль із любов’ю і злість із журбою.

Саме тому я говорю всі ці слова без утоми,
саме тому пояснюю тобі звідки і хто ми,
вперто доводжу тобі, що нічого не робиться марно,
і що виправданими є всі паніки та судоми.

Саме тому я пишу, саме тому я поруч,
саме тому розраховуй завжди́ на поміч,
саме тому ти ніколи більше не скажеш,
що втіха це вигадка, а щастя це просто здобич.

Я би ніколи не говорив, якби ти у відповідь теж не говорила,
я навчений, наче риба, і обережний, ніби тварина,
я ж навіть коли приходжу до когось у дім,
знаю вже наперед, хто там стоїть за дверима.

Я просто знаю, що все це варте зусиль і печалі.
І що ми недаремно себе до цього привчали.
І що всім, хто не відступиться, ще буде схо́дити радість
тихими ранками, золотими ночами.

Сергій Жадан, жовтень 2014.

1 коментар: