четвер, 19 лютого 2015 р.

Один книжковий експеримент


1969 року журналіст газети Newsday Майк МакҐрейд взявся довести, що якщо у книжку напхати побільше сексу, то вона стане бестселером, як би погано та не була написана.
Сюжет він вигадав такий — дружина дізнається, що у чоловіка на стороні роман і щоб помститися вирішує переспати з усіма чоловіками, що живуть по сусідству. МакҐрейд підписав на участь в авантюрі 24 своїх колег по Newsday — 19 чоловіків та 5 жінок. Завдання було поставлене таке: кожен пише по розділу; чим гірше написано — тим краще; в кожному розділі має бути як мінімум один статевий акт, а краще більше. Коли всі здали свої роботи, МакҐрейду довелося сильно редагувати шматки тексту деяких несвідомих колег — вони не старалися і написали недостатньо погано, довелося погіршувати. Того ж року книжка «Голим прийшов незнайомець» видана під псевдонімом Пенелопа Еш і 20 000 копій розлетілися миттєво. «На тлі спекотного роману Пенелеопи Еш «Випадок кравця» і «Долина ляльок» читаються як «Ребекка з ферми Саннібрук», — писав один критик. «Дотепний і добре написаний роман, що висвітлює стосунки між чоловіком і жінкою з несподіваних ракурсів», — писав інший. Переконавшись, що все йде за планом, МакҐрейд в серпні 1969 року розкрив справжніх авторів проекту та історію створення низькопробного бестселера. Що, звичайно, тільки збільшило популярність книги. До кінця року роман «Голим прийшов незнайомець» став національним бестселером (продано 90 000 книг), лише на 7 позицій його обганяв «Хрещений батько» Маріо П’юзо. На сьогодні кількість проданих книг Пенелопи Еш наближається до півмільйонної позначки.

Немає коментарів:

Дописати коментар