середу, 6 травня 2015 р.

Сергій Жадан — 10 праведників



Ти сказав нам: забудьте всі прокляття й страх.
Знайдіть десять праведників в цих містах.
Моє слово надійне і тверде, мов мідь.
Я все порішаю, ви просто знайдіть.

Але перший праведник піймався на гачок.
А другий праведник помер від балачок.
Третього партнери потопили у лайні —
не найкраща смерть, та на війні, як на війні.

Четвертий знав, що всім увірветься терпець,
і першим сів на електричний стілець.
П’ятий праведник не відав, що творив,
а судді і психіатрам поміж іншим говорив:

Я знаю, Боже, що таке дно.
Всім давно усе все одно.
Всі давно чекають кінця.
До тебе тут ставляться, як до мерця.

Тому просто знищуй, просто пали,
церковні мури, темні вали.
Життя одне, ніяк не мине.
Знищуй мене, давай, знищуй мене.

Ми слухали уважно твою волю благу.
Наше життя — ранкове сонце на снігу.
Нашірозп’яття — кольоровий метал.
Ти з нами — боже шарлатанів і катал.

Тому шостий праведник ховався від усіх.
А сьомий виявився просто псих.
Восьмий із дев’ятим утворили сім’ю.
Десятий напоровся на розтяжку свою.

І ось ми стоїмо серед туману та роси.
І слухаємо всі ці безтурботні голоси.
Дивимось як сонце проступає із імли.
Питань немає. Просто пали.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Сергій Жадан – Я хотів би впасти колись у цей сніг [2016]
Сергій Жадан – Тут між ними починається сварка
Сергій Жадан — Тамплієри

1 коментар:

  1. Ты сказал нам: "Забудьте проклятья и страх.
    Найдите десять праведников в этих местах.
    Мое слово твердое, я не брошу на полпути,
    я все остальное решу, вам просто нужно найти".

    Но первый праведник попался сам на крючок,
    второй умер от разговоров - теперь молчок,
    третьего партнеры утопили в дерьме,
    не лучшая смерть, но на войне - это ведь на войне.

    Четвертый знал, что терпению есть предел
    и первым на электрический стул присел.
    Пятый праведник не знал, что вообще творил,
    а судьям и психиатрам так, меж тем, говорил:

    "Я знаю, Боже, что такое дно.
    Всем давно уже все равно.
    Все давно уже ждут конца.
    и тебя считают за мертвеца.

    Поэтому просто уничтожай и просто пали
    церковные стены и темные валы.
    Жизнь одна, и нам никак ее не разменять.
    Уничтожь меня, давай, уничтожь меня.

    Мы внимательно слушали волю твою благую.
    Наша жизнь - лишь утренний свет на снегу.
    Наши распятья - просто цветной металл.
    Ты с нами - бог шарлатанов и бог катал".

    Поэтому шестой праведник спрятался и затих.
    Седьмой оказался обычный псих.
    Восьмой с девятым образовали семью.
    Десятый напоролся сам на растяжку свою.

    И вот мы стоим, кругом туман и роса,
    и слушаем все эти беззаботные голоса,
    и смотрим, как солнце выходит из тьмы вдали
    Вопросов нет. Просто пали.

    ВідповістиВидалити